Vége van a monologizáló márkáknak, de már a szimpla jó ötlet sem ér semmit, ha az embereket nem érdekli.
A Newart Advertisement stratégiája nem a reklámozásról és az eladásról szól, hanem az emberekről, az örömről és a beállítódások megváltoztatásáról.

A márkák már nem egymással harcolnak, hanem a teljes populáris kultúrával, így nem az a lényeges szempont, hogy egy-egy termék milyen előnyöket tud felkínálni, hanem az, hogy a kultúrán belül érdekes tud-e lenni, mivel többé nem az ügynökségek és az ügyfelek teremtik meg az ikonikus márkákat, hanem az emberek.

Számukra nem az a lényeges a döntéseikkor, hogy az adott reklám hogyan van elkészítve, hanem az, hogy miért van úgy megcsinálva. A hirdetőknek olyan márkákat kell (újra) építeniük, és ebben a Newart-al maximálisan partnerre találnak, amik gazdagabbá tehetik az emberek életét.